Newsletter 22/2015 |
Od redakcji:
|
Na łamach
newslettera
"Advertiva Review", od czasu do czasu, team
kreatywny agencji Advertiva zamierza chwalić
się
swoimi spektakularnymi sukcesami. Opis
wybranych osiągnięć w każdym numerze. Nie
ukrywamy, że będziemy wyrażać się na nasz
własny temat wyłącznie w superlatywach.
|
|
 |
 |
|
|
Nasz dział Advertiva Badania Marketingowe na zlecenie Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu prowadzi badania dotyczące innowacyjności oraz kapitału społecznego w polskich firmach. Badania przeprowadzane jest metodą CATI. Respondentami są menadżerowie średniego i wysokiego szczebla odpowiedzialni w swoich przedsiębiorstwach za badania i rozwój, finanse, marketing, zaopatrzenie, produkcję, zakupy oraz sprzedaż. Na potrzeby realizacji projektu stworzyliśmy 7 różnych skryptów telemarketingowych dostosowanych do specyfiki funkcjonowania różnych działów w przedsiębiorstwie. Nadzór merytoryczny nad projektem zapewnia dr Marek Zieliński z Katedry Strategii Marketingowych Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu.
|
|
|