Newsletter 22/2015 |
Od redakcji:
|
Na łamach
newslettera
"Advertiva Review", od czasu do czasu, team
kreatywny agencji Advertiva zamierza chwalić
się
swoimi spektakularnymi sukcesami. Opis
wybranych osiągnięć w każdym numerze. Nie
ukrywamy, że będziemy wyrażać się na nasz
własny temat wyłącznie w superlatywach.
|
|
 |
 |
|
|
Przygotowaliśmy i wdrożyliśmy kolejną akcję specjalną dla Grupy Żywiec. Konkurs „Szukamy twardziela na Warkę Radlera” skierowany był dla Hurtu Partnerskiego i hurtowni niezrzeszonych współpracujące z Grupą Żywiec. Konkurs był prowadzony w ramach obsługiwanego przez Advertivę programu motywacyjnego Żywiec Partner Club. Za realizacje celów ilościowych Uczestnicy otrzymywali atrakcyjne nagrody rzeczowe oraz pieniężne. Byliśmy odpowiedzialni za stworzenie katalogu nagród, współtworzyliśmy mechanikę i kompleksowo obsługiwaliśmy projekt.
|
|
|