Newsletter 20/2014
Newsletter 20/2014
Świat Partnerów ASA
Z przyjemnością informujemy, że rozpoczęliśmy współpracę z firmą ASA Sp. z o.o. - czołowym polskim wytwórcą suplementów diety i dermo kosmetyków. W ramach działań na rzecz tego Klienta przygotowaliśmy i kompleksowo prowadzimy Program Partnerski – Świat Partnerów ASA. Myślą przewodnią projektu jest zbudowanie satysfakcjonującego i długofalowego partnerstwa między ASA Sp. z o.o., a wszystkimi uczestnikami efektywnego procesu sprzedaży, tj.: Przedstawicielami Farmaceutycznymi, Właścicielami Aptek i Farmaceutami. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom i potrzebom Klienta, agencja opracowała trzy odsłony programu. Dla każdej z nich przygotowano własne zasady uczestnictwa, wybrano optymalną formę komunikacji oraz dostarczono benefity i nagrody.

Badania marketingowe
Nasze doświadczenie w prowadzeniu badań marketingowych rośnie. Obecnie koncentrujemy się na działaniach typu mystery shopper, prowadzeniu badań fokusowych, badaniach ankietowych oraz badaniach przy pomocy telemarketingu (cati). Prowadzimy także badania koncepcji graficznych, koncepcji kampanii reklamowej, opakowań produktów, a także layoutów strony www.

Monster Jam z Grupą Żywiec
Agencja Reklamowa Advertiva przygotowała konkurs „Eldorado” dla hurtowni partnerskich Grupy Żywiec – potentata na polskim rynku piwa. Konkurs był prowadzony w ramach obsługiwanego przez Advertivę programu motywacyjnego Żywiec Partner Club. Przy współpracy z Grupą Żywiec opracowano mechanikę akcji, koncepcję komunikacji oraz przygotowano projekty graficzne utrzymane w stylistyce westernowej, lecz nawiązujące do nagrody głównej. W ramach obsługi Agencja odpowiedzialna była za systematyczne rozliczanie akcji i przygotowywanie rankingów Zwycięzców w poszczególnych Regionach, które komunikowane były na dedykowanej Konkursowi stronie www.

Advertiva (d)oceniona
Jak co roku największa agencja badawcza w Polsce MillwardBrown SMG/KRC przeprowadziła badania satysfakcji klientów agencji reklamowych. W badaniu przeprowadzonym na zlecenie wydawcy miesięcznika „Media & Marketing Polska” Advertiva została bardzo dobrze oceniona, uzyskując w niemalże wszystkich kategoriach oceny powyżej średniej dla całego rynku agencji reklamowych.