Newsletter 20/2014
Newsletter 20/2014

Od redakcji:

Na łamach newslettera
"Advertiva Review", od czasu do czasu, team kreatywny agencji Advertiva zamierza chwalić się
swoimi spektakularnymi sukcesami. Opis wybranych osiągnięć w każdym numerze. Nie ukrywamy, że będziemy wyrażać się na nasz własny temat wyłącznie w superlatywach.
Monster Jam z Grupą Żywiec

Agencja Reklamowa Advertiva przygotowała konkurs „Eldorado” dla hurtowni partnerskich Grupy Żywiec – potentata na polskim rynku piwa. Konkurs był prowadzony w ramach obsługiwanego przez Advertivę programu motywacyjnego Żywiec Partner Club.  

Przy współpracy z Grupą Żywiec opracowano mechanikę akcji, koncepcję komunikacji oraz przygotowano projekty graficzne utrzymane w stylistyce westernowej, lecz nawiązujące do nagrody głównej. W ramach obsługi Agencja odpowiedzialna była za systematyczne rozliczanie akcji i przygotowywanie rankingów Zwycięzców w poszczególnych Regionach, które komunikowane były na dedykowanej Konkursowi stronie www.

W ramach nagrody głównej Agencja przygotowała i koordynowała wyjazd zwycięzców do Warszawy na widowiskowy pokaz Monster Jam, który odbył się na Stadionie Narodowym. Ponadto uczestnicy wzięli udział w Monster Garage – cyklu konkurencji sprawnościowo – kreatywnych, w tym budowanie wehikułu przyszłości, dart w alkogoglach oraz slalom Segwayem.



Agencja Reklamowa Advertiva
ul. Kaliowa 19, 60-175 Poznań, tel. 61 88 66 850, fax 61 867 76 30