Newsletter 20/2014
Newsletter 20/2014

Od redakcji:

Na łamach newslettera
"Advertiva Review", od czasu do czasu, team kreatywny agencji Advertiva zamierza chwalić się
swoimi spektakularnymi sukcesami. Opis wybranych osiągnięć w każdym numerze. Nie ukrywamy, że będziemy wyrażać się na nasz własny temat wyłącznie w superlatywach.
Świat Partnerów ASA

Z przyjemnością informujemy, że rozpoczęliśmy współpracę z firmą
ASA Sp. z o.o. - czołowym polskim wytwórcą suplementów diety i dermo kosmetyków. W ramach działań na rzecz tego Klienta przygotowaliśmy
i kompleksowo prowadzimy Program Partnerski – Świat Partnerów ASA. Myślą przewodnią projektu jest zbudowanie satysfakcjonującego i długofalowego partnerstwa między ASA Sp. z o.o., a wszystkimi uczestnikami efektywnego procesu sprzedaży, tj.: Przedstawicielami Farmaceutycznymi, Właścicielami Aptek i Farmaceutami. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom i potrzebom Klienta, agencja opracowała trzy odsłony programu. Dla każdej z nich przygotowano własne zasady uczestnictwa, wybrano optymalną formę komunikacji oraz dostarczono benefity i nagrody. Dzięki takiemu podejściu w ramach jednej platformy Świat Partnerów ASA z powodzeniem funkcjonują trzy subprogramy dedykowane odrębnym grupom interesariuszy Programu Partnerskiego.

Podstawowym nośnikiem programów jest serwis internetowy, zarządzany przez autorskie oprogramowanie agencji Advertiva Loyalty Wizard. Wykorzystywane funkcjonalności naszej aplikacji pozwalają na:

  • Dedykowanie kontentu i grafiki dla każdej z grup programu osobno
  • Szybkie uruchamianie dodatkowych akcji promocyjnych
  • Realizację działań z zakresu e-learningu
  • Implementacje danych pozyskiwanych z Ogólnopolskiego Systemu Ochrony Zdrowia
  • Samodzielne kształtowanie kampanii emailingowych oraz komunikację SMS z uczestnikami

Po dwumiesięcznym okresie inicjacji programu jego efekty są obiecujące.



Agencja Reklamowa Advertiva
ul. Kaliowa 19, 60-175 Poznań, tel. 61 88 66 850, fax 61 867 76 30