Newsletter 19/2014
Newsletter 19/2014
Zobacz Portugalię na własne oczy!
Z dniem 1 lutego 2014 ruszył konkurs ,,Zobacz Portugalię na własne oczy” ogłoszony przez Volkswagen Serwis Ubezpieczeniowy Sp. z o.o.. Advertiva odpowiedzialna jest za przygotowanie i obsługę komunikacji konkursu w ramach programu Formuła Zysku. Konkurs skierowany jest do Sprzedawców pośredniczących w sprzedaży usług ubezpieczeniowych ze wszystkich salonów dealerskich sieci Volkswagen, Audi, Porsche, ŠKODA oraz SEAT współpracujących z Volkswagen Serwis Ubezpieczeniowy Sp. z o.o.

Lojalność Klienta
Jest to orgaznizowane pod egidą "Pulsu Biznesu" jedno z najważniejszych branżowych spotkań, które rok rocznie skupiają liderów zarządzających polityką lojalności w firmach, ale przede wszystkim wyznaczają trendy w tej dziedzinie! Od lat podczas wydarzenia gromadzą się najznamienitsze osobistości i najlepsi eksperci z branży, pokazywane są najbardziej zaskakujące case studies oraz poruszane najciekawsze i najaktualniejsze tematy, które dynamicznie wpływają na definicję lojalności na polskim rynku.

Galeria Kazimierz
Agencja Reklamowa Advertiva została wybrana jako wiodąca agencja obsługujące Galerię Tarnovia w 2014r. Do zadań Agencji należy przygotowanie strategii marketingowej, kreacja pozycjonująca Galerię względem konkurencji oraz komunikację bieżącą związaną z funkcjonowaniem Galerii. Projekty Agencji podkreślają modowy charakter Galerii, a dodatkową zaletą jest wykorzystanie elementów które klient może faktycznie na jej terenie nabyć.

NORA
Agencja Reklamowa Advertiva dla swojego wieloletniego Klienta Grupy Volkswagen przygotowała koncepcję zaktywizowania / rozpowszechnienia dodatkowego programu skierowanego dla klientów NORA®. Programem zostali objęci tylko i wyłącznie niezależne warsztaty naprawcze/samochodowe współpracujące z Partnerami Serwisowymi na terenie całej Polski. Udział w programie ma umożliwić dostęp do platformy zamówieniowej partslink24.