Newsletter 19/2014
Newsletter 19/2014

Od redakcji:

Na łamach newslettera
"Advertiva Review", od czasu do czasu, team kreatywny agencji Advertiva zamierza chwalić się
swoimi spektakularnymi sukcesami. Opis wybranych osiągnięć w każdym numerze. Nie ukrywamy, że będziemy wyrażać się na nasz własny temat wyłącznie w superlatywach.
Zobacz Portugalię na własne oczy!

Z dniem 1 lutego 2014 ruszył konkurs ,,Zobacz Portugalię na własne oczy” ogłoszony przez Volkswagen Serwis Ubezpieczeniowy Sp. z o.o.. Advertiva odpowiedzialna jest za przygotowanie i obsługę komunikacji konkursu w ramach programu Formuła Zysku. Konkurs skierowany jest do Sprzedawców pośredniczących w sprzedaży usług ubezpieczeniowych ze wszystkich salonów dealerskich sieci Volkswagen, Audi, Porsche, ŠKODA oraz SEAT współpracujących z Volkswagen Serwis Ubezpieczeniowy Sp. z o.o.

Uczestnicy rywalizują w kategoriach konkursowych związanych ze sprzedażą produktów ubezpieczeniowych i walczą o nagrodę główną, którą jest wyjazd do Portugali.

Zadaniem agencji jest obsługa konkursu w zakresie rejestracji wyników sprzedaży oraz bieżącej komunikacji. Równocześnie agencja zajmuje się aktywizacją Uczestników poprzez wysyłkę cyklicznych newsletterów przypominających o konkursie.



Agencja Reklamowa Advertiva
ul. Kaliowa 19, 60-175 Poznań, tel. 61 88 66 850, fax 61 867 76 30