Z dniem 1 lutego 2014 ruszył konkurs ,,Zobacz Portugalię na własne oczy” ogłoszony przez Volkswagen Serwis Ubezpieczeniowy Sp. z o.o.. Advertiva odpowiedzialna jest za przygotowanie i obsługę komunikacji konkursu w ramach programu Formuła Zysku. Konkurs skierowany jest do Sprzedawców pośredniczących w sprzedaży usług ubezpieczeniowych ze wszystkich salonów dealerskich sieci Volkswagen, Audi, Porsche, ŠKODA oraz SEAT współpracujących z Volkswagen Serwis Ubezpieczeniowy Sp. z o.o.
Uczestnicy rywalizują w kategoriach konkursowych związanych ze sprzedażą produktów ubezpieczeniowych i walczą o nagrodę główną, którą jest wyjazd do Portugali.
Zadaniem agencji jest obsługa konkursu w zakresie rejestracji wyników sprzedaży oraz bieżącej komunikacji. Równocześnie agencja zajmuje się aktywizacją Uczestników poprzez wysyłkę cyklicznych newsletterów przypominających o konkursie.