Jest to orgaznizowane pod egidą "Pulsu Biznesu" jedno z najważniejszych branżowych spotkań, które rok rocznie skupiają liderów zarządzających polityką lojalności w firmach, ale przede wszystkim wyznaczają trendy w tej dziedzinie! Od lat podczas wydarzenia gromadzą się najznamienitsze osobistości i najlepsi eksperci z branży, pokazywane są najbardziej zaskakujące case studies oraz poruszane najciekawsze i najaktualniejsze tematy, które dynamicznie wpływają na definicję lojalności na polskim rynku.
Nie mogło zabraknąć nas na tym, jedynym w swoim rodzaju spotkaniu. Advertivę będzie reprezentował dyrektor zarządzający Cezary Hurka, który wygłosi prelekcję pt: "JAK ZEPSUĆ SWÓJ PROGRAM LOJALNOŚCIOWY W KILKU PROSTYCH KROKACH".
Szeroko pojęta polityka lojalnościowa firm funkcjonujących na polskim rynku każdego dnia ulega diametralnym zmianom, rozwijając się i dostosowując do potrzeb coraz bardziej wymagających klientów. Czy możemy mówić o kryzysie lojalnościowym? W pewnym sensie tak! Ale może być on świetnym momentem na zmiany, które ze zdwojoną siłą mogą pozytywnie wpłynąć na liczbę stałych, zadowolonych i wreszcie lojalnych klientów. W tym roku chcemy odważnie stawić czoła wszelkim trudnym kwestiom, z którymi na co dzień borykają się eksperci lojalnościowi, by wspólnie wypracować nową definicję lojalnego klienta i odnaleźć nowe sposoby na budowanie stałych i efektywnych związków właśnie w biznesie! Do zobaczenia w Warszawie w dniach 19-20.03.2014 w Hotelu Sheraton.