Newsletter 19/2014
Newsletter 19/2014

Od redakcji:

Na łamach newslettera
"Advertiva Review", od czasu do czasu, team kreatywny agencji Advertiva zamierza chwalić się
swoimi spektakularnymi sukcesami. Opis wybranych osiągnięć w każdym numerze. Nie ukrywamy, że będziemy wyrażać się na nasz własny temat wyłącznie w superlatywach.
Lojalność Klienta

Jest to orgaznizowane pod egidą "Pulsu Biznesu" jedno z najważniejszych branżowych spotkań, które rok rocznie skupiają liderów zarządzających polityką lojalności w firmach, ale przede wszystkim wyznaczają trendy w tej dziedzinie! Od lat podczas wydarzenia gromadzą się najznamienitsze osobistości i najlepsi eksperci z branży, pokazywane są najbardziej zaskakujące case studies oraz poruszane najciekawsze i najaktualniejsze tematy, które dynamicznie wpływają na definicję lojalności na polskim rynku.

Nie mogło zabraknąć nas na tym, jedynym w swoim rodzaju spotkaniu. Advertivę będzie reprezentował dyrektor zarządzający Cezary Hurka, który wygłosi prelekcję pt: "JAK ZEPSUĆ SWÓJ PROGRAM LOJALNOŚCIOWY W KILKU PROSTYCH KROKACH".

Szeroko pojęta polityka lojalnościowa firm funkcjonujących na polskim rynku każdego dnia ulega diametralnym zmianom, rozwijając się i dostosowując do potrzeb coraz bardziej wymagających klientów. Czy możemy mówić o kryzysie lojalnościowym? W pewnym sensie tak! Ale może być on świetnym momentem na zmiany, które ze zdwojoną siłą mogą pozytywnie wpłynąć na liczbę stałych, zadowolonych i wreszcie lojalnych klientów. W tym roku chcemy odważnie stawić czoła wszelkim trudnym kwestiom, z którymi na co dzień borykają się eksperci lojalnościowi, by wspólnie wypracować nową definicję lojalnego klienta i odnaleźć nowe sposoby na budowanie stałych i efektywnych związków właśnie w biznesie! Do zobaczenia w Warszawie w dniach 19-20.03.2014 w Hotelu Sheraton.



Agencja Reklamowa Advertiva
ul. Kaliowa 19, 60-175 Poznań, tel. 61 88 66 850, fax 61 867 76 30