Newsletter 15/2012
Newsletter 15/2012
Nowy klient ERIF BIG S.A.
Wygraliśmy postępowanie przetargowe dla ERIF BIG S.A., który jako jedno z trzech działających w Polsce biur informacji gospodarczej oferuje narzędzia wspierające ml.in. instytucje, przedsiębiorców z różnych branż w procesach zarządzania ryzykiem, a także pomaga im w działaniach związanych z odzyskiwaniem należności. Rejestr Dłużników ERIF BIG S.A. należy do Grupy Kapitałowej KRUK. W ramach współpracy Agencja Advertiva opracowała od strony graficznej oraz kompleksowo zrealizowała Pakiet Startowy dla Klientów z sektora B2B Rejestru Dłużników ERIF.

Advertiva organizuje Bawaria Motors Club
Rozpoczęliśmy współpracę z Bawaria Motors – dealerem BMW oraz Mini. Przygotowaliśmy i wdrożyliśmy program lojalnościowy Bawaria Motors Club. Program skierowany jest dla osób fizycznych oraz firm, a uczestnicy są wynagradzani za zakup akcesoriów oraz korzystanie z usług serwisowych w salonach Bawaria Motors. Agencja Advertiva jest odpowiedzialna za kompleksowe przygotowanie oprawy graficznej programu, materiałów POS, rozwiązań IT oraz bieżącej obsługi Clubu, w ramach której odpowiada jest za komunikację z uczestnikami oraz prowadzenie programu.

Periodyk firmowy dla Ofix.pl
Naszym nowym klientem został Ofix.pl, który oferuje kompleksowe usługi z zakresu dostawy artykułów biurowych. Głównym zadaniem agencji jest kompleksowe wsparcie marketingowe i aktywizacja sprzedaży nowego klienta. W ramach współpracy agencja dokonała rewitalizacji periodyku firmowego Ofix.pl. Nowe wydanie swoim charakterem i szatą graficzną nawiązuje do czasopism life style-owych, dzięki czemu wydawnictwo wyróżnia się na tle publikacji konkurencyjnych firm. W trakcie powstawania oferty Advertiva opracowała także koncepcję promocji sprzedaży, która została wdrożona w miesiącu maju oraz czerwcu.

Advertiva projektuje dla Inter-Fragrances
Firma Inter-Fragrances zleciła agencji Advertiva zaprojektowanie opakowania promocyjnego dla zestawów promocyjnych zawierających wybrane produkty Seboradin oraz żel stymulująco-wyszczuplający. Celem kreacji było zaprojektowanie opakowania żelu oraz owijki promocyjnej w taki sposób aby dobrze komponowały się one z opakowaniami produktów Seboradin o różnej kolorystyce. Agencja zaproponowała projekty o jasnych delikatnych barwach, nawiązujące do takich aspektów jak zdrowe i mocne włosy, oraz zgrabna sylwetka, które wpisują się w schemat komunikacji marki Seboradin.