Newsletter 15/2012 |
Od redakcji:
|
Na łamach
newslettera
"Advertiva Review", od czasu do czasu, team
kreatywny agencji Advertiva zamierza chwalić
się
swoimi spektakularnymi sukcesami. Opis
wybranych osiągnięć w każdym numerze. Nie
ukrywamy, że będziemy wyrażać się na nasz
własny temat wyłącznie w superlatywach.
|
|
 |
 |
|
|
Firma Inter-Fragrances zleciła agencji Advertiva zaprojektowanie opakowania promocyjnego dla zestawów promocyjnych zawierających wybrane produkty Seboradin oraz żel stymulująco-wyszczuplający. Celem kreacji było zaprojektowanie opakowania żelu oraz owijki promocyjnej w taki sposób aby dobrze komponowały się one z opakowaniami produktów Seboradin o różnej kolorystyce. Agencja zaproponowała projekty o jasnych delikatnych barwach, nawiązujące do takich aspektów jak zdrowe i mocne włosy, oraz zgrabna sylwetka, które wpisują się w schemat komunikacji marki Seboradin.
|
|
|