Newsletter 15/2012
Newsletter 15/2012

Od redakcji:

Na łamach newslettera
"Advertiva Review", od czasu do czasu, team kreatywny agencji Advertiva zamierza chwalić się
swoimi spektakularnymi sukcesami. Opis wybranych osiągnięć w każdym numerze. Nie ukrywamy, że będziemy wyrażać się na nasz własny temat wyłącznie w superlatywach.
Advertiva organizuje Bawaria Motors Club

Rozpoczęliśmy współpracę z Bawaria Motors – dealerem BMW oraz Mini. Przygotowaliśmy i wdrożyliśmy program lojalnościowy Bawaria Motors Club. Program skierowany jest dla osób fizycznych oraz firm, a uczestnicy są wynagradzani za zakup akcesoriów oraz korzystanie z usług serwisowych w salonach Bawaria Motors.
Agencja Advertiva jest odpowiedzialna za kompleksowe przygotowanie oprawy graficznej programu, materiałów POS, rozwiązań IT oraz bieżącej obsługi Clubu, w ramach której odpowiada jest za komunikację z uczestnikami oraz prowadzenie programu.
Motywem wiodącym wizualnej strony programu są elementy związane z motoryzacją. W celu usprawnienia zarządzania programem, Advertiva wykorzystała autorskie oprogramowanie pozwalające na wygodne administrowanie przedsięwzięciem. Aplikacja automatycznie łączy się z serwerem klienta i pobiera dane sprzedażowe, które zamieniane są na punkty.



Agencja Reklamowa Advertiva
ul. Kaliowa 19, 60-175 Poznań, tel. 61 88 66 850, fax 61 867 76 30