Newsletter 15/2012 |
Od redakcji:
|
Na łamach
newslettera
"Advertiva Review", od czasu do czasu, team
kreatywny agencji Advertiva zamierza chwalić
się
swoimi spektakularnymi sukcesami. Opis
wybranych osiągnięć w każdym numerze. Nie
ukrywamy, że będziemy wyrażać się na nasz
własny temat wyłącznie w superlatywach.
|
|
 |
 |
|
|
Naszym nowym klientem został Ofix.pl, który oferuje kompleksowe usługi z zakresu dostawy artykułów biurowych. Głównym zadaniem agencji jest kompleksowe wsparcie marketingowe i aktywizacja sprzedaży nowego klienta. W ramach współpracy agencja dokonała rewitalizacji periodyku firmowego Ofix.pl. Nowe wydanie swoim charakterem i szatą graficzną nawiązuje do czasopism life style-owych, dzięki czemu wydawnictwo wyróżnia się na tle publikacji konkurencyjnych firm. W trakcie powstawania oferty Advertiva opracowała także koncepcję promocji sprzedaży, która została wdrożona w miesiącu maju oraz czerwcu. Periodyk oprócz prezentacji oferty produktowej oraz aktualnych promocji firmy, zawiera specjalnie przygotowany artykuł w lekkiej humorystycznej formie, którego zadaniem jest zatrzymać osobę przeglądającą gazetkę oraz wywołać pozytywne skojarzenie z marką Ofix.pl. Na potrzeby strony www.ofix.pl zostało przygotowane wirtualne wydanie gazetki promocyjnej, wraz z banerami reklamowymi. W ramach współpracy Advertivy z firmą Ofix.pl planowane są kolejne działania promocyjne.
|
|
|