Newsletter 14/2012
Newsletter 14/2012
Żywiec po raz 3
Agencja reklamowa Advertiva przygotowała i wdrożyła III edycję programu Żywiec Partner Club skierowanego do Przedstawicieli Handlowych Hurtowni Partnerskich Grupy Żywiec. Do zadań agencji należało: opracowanie nowych zasad programu w oparciu o szczegółową analizę dotychczasowych działań, przygotowanie nowych projektów graficznych zgodnych z nową identyfikacją wizualną Klienta (materiały drukowane i nowy serwis WWW), zaplanowanie i realizacja promocji nowej edycji programu w Hurtowniach Partnerskich Klienta.

Tatra Grzaniec
Agencja reklamowa Advertiva była odpowiedzialna za przygotowanie i obsługę konkursu dla Grupy Żywiec. Głównym celem konkursu organizowanego pod hasłem „Tatra Grzaniec zagrzewa do pracy” było zapewnianie wsparcia w kanale dystrybucji dla wprowadzonej nowości rynkowej - sezonowego piwa Tatra Grzaniec. Konkurs skierowany był do przedstawicieli handlowych - uczestników programu lojalnościowego Grupy Żywiec, który realizowany jest również przez agencję Advertiva.

Advertiva z Wawelem
W wyniku podjętej w roku 2010 współpracy z firmą
Wawel, jednym z największych producentów słodyczy w Polsce - zaprojektowaliśmy i złożyliśmy 3 rodzaje katalogów produktów marki Wawel na rok 2012. Katalogi te są podstawowym narzędziem komunikacyjnym skierowanym do klientów detalicznych. Prezentują one szerokie portfolio wyrobów marki Wawel oraz wskazują rodzaje wsparcia marketingowego dla poszczególnych kategorii produktowych.

Rozpoczęcie współpracy z Camelia Farmacja
Agencja reklamowa Advertiva rozpoczęła współpracę z nową siecią aptek - Camelia Farmacja, która jest dynamicznie rozwijającą się firmą na rynku farmaceutycznym. Pierwszym zadaniem agencji było stworzenie kompletnego Corporate Identity (CI), począwszy od logotypu aż do systemu identyfikacji zewnętrznej apteki, w skład którego wchodziły projekty kasetonów, plafonów oraz witryny placówki.