Newsletter 14/2012
Newsletter 14/2012

Od redakcji:

Na łamach newslettera
"Advertiva Review", od czasu do czasu, team kreatywny agencji Advertiva zamierza chwalić się
swoimi spektakularnymi sukcesami. Opis wybranych osiągnięć w każdym numerze. Nie ukrywamy, że będziemy wyrażać się na nasz własny temat wyłącznie w superlatywach.
Rozpoczęcie współpracy z Camelia Farmacja

Agencja reklamowa Advertiva rozpoczęła współpracę z nową siecią aptek - Camelia Farmacja, która jest dynamicznie rozwijającą się firmą na rynku farmaceutycznym. Pierwszym zadaniem agencji było stworzenie kompletnego Corporate Identity (CI), począwszy od logotypu aż do systemu identyfikacji zewnętrznej apteki, w skład którego wchodziły projekty kasetonów, plafonów oraz witryny placówki.
Stałym elementem współpracy pomiędzy Advertiva a Camelia Farmacja jest wydawanie przez agencję czasopisma dla pacjenta „Czas na zdrowie”. Advertiva przygotowała jego layout oraz winietę. W czasopiśmie „Czas na zdrowie” czytelnicy znajdą interesujące bloki tematyczne jak ciekawe artykuły o zdrowiu, informacje o produktach leczniczych, program telewizyjny czy krzyżówki z nagrodami. Do zadań agencji należy kreacja graficzna, skład czasopisma oraz jego produkcja.

 



Agencja Reklamowa Advertiva
ul. Kaliowa 19, 60-175 Poznań, tel. 61 88 66 850, fax 61 867 76 30