Newsletter 14/2012 |
Od redakcji:
|
Na łamach
newslettera
"Advertiva Review", od czasu do czasu, team
kreatywny agencji Advertiva zamierza chwalić
się
swoimi spektakularnymi sukcesami. Opis
wybranych osiągnięć w każdym numerze. Nie
ukrywamy, że będziemy wyrażać się na nasz
własny temat wyłącznie w superlatywach.
|
|
 |
 |
|
|
Agencja reklamowa Advertiva rozpoczęła współpracę z nową siecią aptek - Camelia Farmacja, która jest dynamicznie rozwijającą się firmą na rynku farmaceutycznym. Pierwszym zadaniem agencji było stworzenie kompletnego Corporate Identity (CI), począwszy od logotypu aż do systemu identyfikacji zewnętrznej apteki, w skład którego wchodziły projekty kasetonów, plafonów oraz witryny placówki. Stałym elementem współpracy pomiędzy Advertiva a Camelia Farmacja jest wydawanie przez agencję czasopisma dla pacjenta „Czas na zdrowie”. Advertiva przygotowała jego layout oraz winietę. W czasopiśmie „Czas na zdrowie” czytelnicy znajdą interesujące bloki tematyczne jak ciekawe artykuły o zdrowiu, informacje o produktach leczniczych, program telewizyjny czy krzyżówki z nagrodami. Do zadań agencji należy kreacja graficzna, skład czasopisma oraz jego produkcja.
|
|
|