Newsletter 14/2012
Newsletter 14/2012

Od redakcji:

Na łamach newslettera
"Advertiva Review", od czasu do czasu, team kreatywny agencji Advertiva zamierza chwalić się
swoimi spektakularnymi sukcesami. Opis wybranych osiągnięć w każdym numerze. Nie ukrywamy, że będziemy wyrażać się na nasz własny temat wyłącznie w superlatywach.
Tatra Grzaniec

Agencja reklamowa Advertiva była odpowiedzialna za przygotowanie i obsługę konkursu dla Grupy Żywiec. Głównym celem konkursu organizowanego pod hasłem „Tatra Grzaniec zagrzewa do pracy” było zapewnianie wsparcia w kanale dystrybucji dla wprowadzonej nowości rynkowej - sezonowego piwa Tatra Grzaniec. Konkurs skierowany był do przedstawicieli handlowych - uczestników programu lojalnościowego Grupy Żywiec, który realizowany jest również przez agencję Advertiva. Przedstawiciele za realizację indywidualnych zadań sprzedażowych otrzymywali gwarantowane nagrody etapowe a najlepsze zespoły w poszczególnych regionach wezmą udział w Winter Adventure – weekendowej imprezie pełnej zimowych przygód. Do zadań agencji należała kompleksowa realizacja akcji, w tym m.in. przygotowanie koncepcji konkursu, kreacja i produkcja materiałów komunikacyjnych, całościowa obsługa logistyki nagród oraz prowadzenie komunikacji z uczestnikami konkursu.
Dzięki autorskiemu oprogramowaniu - Advertiva Loyalty Solution - komunikacja konkursu opierała się na nowoczesnych kanałach łączących w sobie Internet, SMS-y oraz MMS-y.



Agencja Reklamowa Advertiva
ul. Kaliowa 19, 60-175 Poznań, tel. 61 88 66 850, fax 61 867 76 30