Newsletter 14/2012 |
Od redakcji:
|
Na łamach
newslettera
"Advertiva Review", od czasu do czasu, team
kreatywny agencji Advertiva zamierza chwalić
się
swoimi spektakularnymi sukcesami. Opis
wybranych osiągnięć w każdym numerze. Nie
ukrywamy, że będziemy wyrażać się na nasz
własny temat wyłącznie w superlatywach.
|
|
 |
 |
|
|
Agencja reklamowa Advertiva była odpowiedzialna za przygotowanie i obsługę konkursu dla Grupy Żywiec. Głównym celem konkursu organizowanego pod hasłem „Tatra Grzaniec zagrzewa do pracy” było zapewnianie wsparcia w kanale dystrybucji dla wprowadzonej nowości rynkowej - sezonowego piwa Tatra Grzaniec. Konkurs skierowany był do przedstawicieli handlowych - uczestników programu lojalnościowego Grupy Żywiec, który realizowany jest również przez agencję Advertiva. Przedstawiciele za realizację indywidualnych zadań sprzedażowych otrzymywali gwarantowane nagrody etapowe a najlepsze zespoły w poszczególnych regionach wezmą udział w Winter Adventure – weekendowej imprezie pełnej zimowych przygód. Do zadań agencji należała kompleksowa realizacja akcji, w tym m.in. przygotowanie koncepcji konkursu, kreacja i produkcja materiałów komunikacyjnych, całościowa obsługa logistyki nagród oraz prowadzenie komunikacji z uczestnikami konkursu. Dzięki autorskiemu oprogramowaniu - Advertiva Loyalty Solution - komunikacja konkursu opierała się na nowoczesnych kanałach łączących w sobie Internet, SMS-y oraz MMS-y.
|
|
|