Newsletter 14/2012 |
Od redakcji:
|
Na łamach
newslettera
"Advertiva Review", od czasu do czasu, team
kreatywny agencji Advertiva zamierza chwalić
się
swoimi spektakularnymi sukcesami. Opis
wybranych osiągnięć w każdym numerze. Nie
ukrywamy, że będziemy wyrażać się na nasz
własny temat wyłącznie w superlatywach.
|
|
 |
 |
|
|
Agencja reklamowa Advertiva przygotowała i wdrożyła III edycję programu Żywiec Partner Club skierowanego do Przedstawicieli Handlowych Hurtowni Partnerskich Grupy Żywiec. Do zadań agencji należało: opracowanie nowych zasad programu w oparciu o szczegółową analizę dotychczasowych działań, przygotowanie nowych projektów graficznych zgodnych z nową identyfikacją wizualną Klienta (materiały drukowane i nowy serwis WWW), zaplanowanie i realizacja promocji nowej edycji programu w Hurtowniach Partnerskich Klienta. Aktualnie agencja kompleksowo obsługuje program w zakresie komunikacji (SMS, MMS, WWW) i rozliczania uczestników z zadań stawianych przez Organizatora. Zgodnie z standardem obsługi Advertivy, prowadzona jest ewaluacja projektu, zapewniająca jego optymalizację w trakcie jego trwania. Program realizowany jest przy pomocy autorskiego oprogramowania wykonanego przez Advertivę, służącego do zarządzania lojalnością przy pomocy kanałów internetowych.
|
|
|