|
|
Podczas swojego ostatniego posiedzenia w roku akademickim 2009/2010 Rada Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Ekonomicznego pozytywnie zaopiniowała wniosek o przyznanie zespołowej nagrody Rektora I stopnia dla dr. PiotraKwiatka, dr. Grzegorza Zielińskiego oraz dr. Marek Zielińskiego za cykl publikacji naukowych z obszaru marketingu i sprzedaży: "Komunikacja w relacjach business-to-business" (autorstwo), "Wyzwania dla marketingu i sprzedaży na rynku B2B" (redakcja), "Studia przypadku marketingu i sprzedaży na rynku B2B" (redakcja). Wydawcą wszystkich publikacji jest agencja Advertiva.
|
|
|
|
Agencja Reklamowa rozpoczęła współpracę z firmą Antalis Poland przy opracowaniu Programu lojalnościowego EasyOffice, a także przy przeprojektowaniu platformy zakupowej dla kontrahentów firmy. Antalis Poland jest największym europejskim i czwartym na świecie dystrybutorem materiałów służących do komunikacji wizualnej. Firmę charakteryzuje szczególna dbałość o asortyment papierów dla agencji reklamowych, biur i poligrafii. Połączenie wysokiej, stałej i pewnej jakości z szeroką gamą produktów w różnorodnych gramaturach, kolorach i fakturach daje możliwości wszechstronnego zastosowania w poligrafii, spełniając tym samym potrzeby najbardziej wymagających klientów.
|
|
|
 |
 |
Cyberbonus dla Fujitsu po raz dwunasty |
 |
|
|
XII edycja ogólnopolskiego programu motywacyjnego „Cyberbonus” dla Fujitsu Technology Solutions została przygotowana i jest obsługiwana przez Agencję Advertiva.
Cyberbonus 2010 jest programem motywacyjnym skierowanym dla pracowników firm zajmujących się sprzedażą produktów Fujitsu Technology Solutions Sp. z o.o., zakupionych wyłącznie u autoryzowanych dystrybutorów: AB, ABC Data, TECH Data i Veracomp.
Za każdy zakup dokonany i zarejestrowany podczas trwania Programu, uczestnicy otrzymują punkty, które następnie mogą wymieniać na nagrody.
|
|
|
|
|