Newsletter 11/2010 |
Od redakcji:
|
Na łamach
newslettera
"Advertiva Review", od czasu do czasu, team
kreatywny agencji Advertiva zamierza chwalić
się
swoimi spektakularnymi sukcesami. Opis
wybranych osiągnięć w każdym numerze. Nie
ukrywamy, że będziemy wyrażać się na nasz
własny temat wyłącznie w superlatywach.
|
|
 |
 |
|
|
XII edycja ogólnopolskiego programu motywacyjnego „Cyberbonus” dla Fujitsu Technology Solutions została przygotowana i jest obsługiwana przez agencję Advertiva. Cyberbonus 2010 jest programem motywacyjnym skierowanym dla pracowników firm zajmujących się sprzedażą produktów Fujitsu Technology Solutions Sp. z o.o., zakupionych wyłącznie u autoryzowanych dystrybutorów: AB, ABC Data, TECH Data i Veracomp. Za każdy zakup dokonany i zarejestrowany podczas trwania Programu, uczestnicy otrzymują punkty, które następnie mogą wymieniać na nagrody. Agencja Advertiva jest odpowiedzialna za kompleksowe przygotowanie oprawy graficznej programu, rozwiązań IT oraz bieżącej obsługi Cyberbonusa tj. min jest za komunikację z uczestnikami oraz prowadzenie programu. Motywem przewodnim jest aktywność (XII edycja opatrzona jest claimem Strefa Aktywnych), a grafiki nawiązują do czterech żywiołów - wody, ognia, ziemi i powietrza. Nagrody zostały dobrane zgodnie z hasłem przewodnim i mają zapewnić uczestnikom niezapomniane przeżycia i solidną dawkę adrenaliny. W celu usprawnienia zarządzania programem, Advertiva wykorzystała autorskie oprogramowanie pozwalające na wygodne administrowanie przedsięwzięciem.
|
|
|