Newsletter 05/2008
Newsletter 05/2008
Program lojalnościowy dla Decora S.A.
Advertiva wygrała przetarg obejmujący zaplanowanie i organizację programu lojalnościowego dla firmy Decora S.A. Program obejmuje swym działaniem Polskę oraz Węgry, Czechy i Litwę, jest skierowany do kontrahentów i kanału dystrybucji firmy Decora. Zadaniem agencji jest przygotowanie i inicjacja programu: kreacja, produkcja materiałów i ich wysyłka. Advertiva jest także odpowiedzialna za komunikację z uczestnikami, prowadzenie programu oraz zakup i wysyłkę nagród...

Loteria "Casino Eurocash"
W wyniku współpracy sieci hurtowni Eurocash i agencji Advertiva przygotowana została akcja promocyjna uświetniająca otwarcie setnej hurtowni Eurocash w Polsce. Trwająca 8 tygodni loteria skierowana była do dotychczasowych oraz nowych klientów sieci Eurocash. Nagrodą główną było 100 000 złotych w postaci bonów na zakupy w hurtowniach Eurocash...

Foris - "Kampania prasowa i internetowa"
Agencja Reklamowa Advertiva opracowała projekty graficzne do kampanii prasowej oraz internetowej dla firmy Garbalinski, wiodącego producenta stolarki otworowej, działającego na wielu rynkach Europy wschodniej i zachodniej (m.in. Niemcy, Litwa, Ukraina, Albania). Agencja miała jako zadanie stworzyć spójną kampanię reklamową, bazującą na linii projektów reklamy prasowej oraz interaktywnych banerów internetowych...

Rewitalizacja opakowań produktów Kapitan Navi
Agencja Advertiva rozpoczęła współpracę z producentem delikatesowych przetworów śledziowych - firmą Kapitan Navi. Advertiva przygotowała nową linię projektów opakowań, dokonując istotnych zmian w zakresie designu, sposobu przedstawiania produktu, dzięki czemu nowe opakowania podkreślają wysoką jakość produktów marki i mają umożliwić pozycjonowanie ich jako marki PREMIUM...

Advertiva ma nową siedzibę!
Mamy przyjemność poinformować Państwa, że wkrótce Agencja Reklamowa Advertiva zmieni siedzibę. Nowa siedziba mieści się przy ulicy Kaliowej 19 w Poznaniu, 500 metrów od pętli Junikowskiej. Konieczność zmiany wyniknęła z dynamicznego rozwoju agencji, w której stale powiększa się liczba pracowników, a nowe zadania wymagają zmian infrastrukturalnych...