|
 |
 |
Program lojalnościowy dla Decora S.A. |
 |
|
|
Advertiva wygrała przetarg obejmujący zaplanowanie i organizację programu lojalnościowego dla firmy Decora S.A. Program obejmuje swym działaniem Polskę oraz Węgry, Czechy i Litwę, jest skierowany do kontrahentów i kanału dystrybucji firmy Decora. Zadaniem agencji jest przygotowanie i inicjacja programu: kreacja, produkcja materiałów i ich wysyłka. Advertiva jest także odpowiedzialna za komunikację z uczestnikami, prowadzenie programu oraz zakup i wysyłkę nagród...
|
|
|
 |
 |
Loteria "Casino Eurocash" |
 |
|
|
W wyniku współpracy sieci hurtowni Eurocash i agencji Advertiva przygotowana została akcja promocyjna uświetniająca otwarcie setnej hurtowni Eurocash w Polsce. Trwająca 8 tygodni loteria skierowana była do dotychczasowych oraz nowych klientów sieci Eurocash. Nagrodą główną było 100 000 złotych w postaci bonów na zakupy w hurtowniach Eurocash...
|
|
|
 |
 |
Foris - "Kampania prasowa i internetowa" |
 |
|
|
Agencja Reklamowa Advertiva opracowała projekty graficzne do kampanii prasowej oraz internetowej dla firmy Garbalinski, wiodącego producenta stolarki otworowej, działającego na wielu rynkach Europy wschodniej i zachodniej (m.in. Niemcy, Litwa, Ukraina, Albania).
Agencja miała jako zadanie stworzyć spójną kampanię reklamową, bazującą na linii projektów reklamy prasowej oraz interaktywnych banerów internetowych...
|
|
|
 |
 |
Rewitalizacja opakowań produktów Kapitan Navi |
 |
|
|
Agencja Advertiva rozpoczęła współpracę z producentem delikatesowych przetworów śledziowych - firmą Kapitan Navi. Advertiva przygotowała nową linię projektów opakowań, dokonując istotnych zmian w zakresie designu, sposobu przedstawiania produktu, dzięki czemu nowe opakowania podkreślają wysoką jakość produktów marki i mają umożliwić pozycjonowanie ich jako marki PREMIUM...
|
|
|
 |
 |
Advertiva ma nową siedzibę! |
 |
|
|
Mamy przyjemność poinformować Państwa, że wkrótce Agencja Reklamowa Advertiva zmieni siedzibę. Nowa siedziba mieści się przy ulicy Kaliowej 19 w Poznaniu, 500 metrów od pętli Junikowskiej. Konieczność zmiany wyniknęła z dynamicznego rozwoju agencji, w której stale powiększa się liczba pracowników, a nowe zadania wymagają zmian infrastrukturalnych...
|
|
|
|
|