Newsletter 05/2008
Newsletter 05/2008

Od redakcji:

Na łamach newslettera
"Advertiva Review", od czasu do czasu, team kreatywny agencji Advertiva zamierza chwalić się
swoimi spektakularnymi sukcesami. Opis wybranych osiągnięć w każdym numerze. Nie ukrywamy, że będziemy wyrażać się na nasz własny temat wyłącznie w superlatywach.
Loteria "Casino Eurocash"

W wyniku współpracy sieci hurtownii Eurocash i agencji Advertiva przygotowana została akcja promocyjna uświetniająca otwarcie setnej hurtowni Eurocash w Polsce. Trwająca 8 tygodni loteria skierowana była do dotychczasowych oraz nowych klientów sieci Eurocash. Nagrodą główną było 100 000 złotych w postaci bonów na zakupy w hurtowniach Eurocash.
Według opracowanego mechanizmu klienci dokonujący zakupów za określoną kwotę w hurtowniach otrzymywali zdrapki z 3 liczbami, Aby wygrać nagrodę należało zgromadzić wszystkie liczby tworzące jeden wiersz, przypisany do nagrody o konkretnej wartości.
Agencja oprócz przygotowania kreacji promocji i jej obsługi od strony prawnej, aktywnie uczestniczyła w tworzeniu mechanizmu. Promocja miała ogólnopolski zasięg i objęła kilkadziesiąt tysięcy uczestników.



Agencja Reklamowa Advertiva
ul. Kaliowa 19, 60-175 Poznań, tel. 61 88 66 850, fax 61 867 76 30