Newsletter 05/2008 |
Od redakcji:
|
Na łamach
newslettera
"Advertiva Review", od czasu do czasu, team
kreatywny agencji Advertiva zamierza chwalić
się
swoimi spektakularnymi sukcesami. Opis
wybranych osiągnięć w każdym numerze. Nie
ukrywamy, że będziemy wyrażać się na nasz
własny temat wyłącznie w superlatywach.
|
|
 |
 |
|
|
W wyniku współpracy sieci hurtownii Eurocash i agencji Advertiva przygotowana została akcja promocyjna uświetniająca otwarcie setnej hurtowni Eurocash w Polsce. Trwająca 8 tygodni loteria skierowana była do dotychczasowych oraz nowych klientów sieci Eurocash. Nagrodą główną było 100 000 złotych w postaci bonów na zakupy w hurtowniach Eurocash. Według opracowanego mechanizmu klienci dokonujący zakupów za określoną kwotę w hurtowniach otrzymywali zdrapki z 3 liczbami, Aby wygrać nagrodę należało zgromadzić wszystkie liczby tworzące jeden wiersz, przypisany do nagrody o konkretnej wartości. Agencja oprócz przygotowania kreacji promocji i jej obsługi od strony prawnej, aktywnie uczestniczyła w tworzeniu mechanizmu. Promocja miała ogólnopolski zasięg i objęła kilkadziesiąt tysięcy uczestników.
|
|
|