Newsletter 05/2008 |
Od redakcji:
|
Na łamach
newslettera
"Advertiva Review", od czasu do czasu, team
kreatywny agencji Advertiva zamierza chwalić
się
swoimi spektakularnymi sukcesami. Opis
wybranych osiągnięć w każdym numerze. Nie
ukrywamy, że będziemy wyrażać się na nasz
własny temat wyłącznie w superlatywach.
|
|
 |
 |
|
|
Agencja Reklamowa Advertiva opracowała projekty graficzne do kampanii prasowej oraz internetowej dla firmy Garbalinski, wiodącego producenta stolarki otworowej, działającego na wielu rynkach Europy wschodniej i zachodniej (m.in. Niemcy, Litwa, Ukraina, Albania). Agencja miała jako zadanie stworzyć spójną kampanię reklamową, bazującą na linii projektów reklamy prasowej oraz interaktywnych banerów internetowych.Kreacje opierają się na podkreśleniu najważniejszych ikon w strategii firmy Garbalinski (energooszczędność, ekologiczność, kolorystyka itp.). Całostronicowe wydania w prasie branżowej uzupełnione były banerami internetowymi na specjalistycznych portalach.Kampania składała się z pięciu odsłon, gdzie każda z nich prezentowała w spójny sposób poszczególne walory produktów firmy Garbalinski.
|
|
|