Newsletter 05/2008
Newsletter 05/2008

Od redakcji:

Na łamach newslettera
"Advertiva Review", od czasu do czasu, team kreatywny agencji Advertiva zamierza chwalić się
swoimi spektakularnymi sukcesami. Opis wybranych osiągnięć w każdym numerze. Nie ukrywamy, że będziemy wyrażać się na nasz własny temat wyłącznie w superlatywach.
Foris - "Kampania prasowa i internetowa"

Agencja Reklamowa Advertiva opracowała projekty graficzne do kampanii prasowej oraz internetowej dla firmy Garbalinski, wiodącego producenta stolarki otworowej, działającego na wielu rynkach Europy wschodniej i zachodniej (m.in. Niemcy, Litwa, Ukraina, Albania).
Agencja miała jako zadanie stworzyć spójną kampanię reklamową, bazującą na linii projektów reklamy prasowej oraz interaktywnych banerów internetowych.Kreacje opierają się na podkreśleniu najważniejszych ikon w strategii firmy Garbalinski (energooszczędność, ekologiczność, kolorystyka itp.). Całostronicowe wydania w prasie branżowej uzupełnione były banerami internetowymi na specjalistycznych portalach.Kampania składała się z pięciu odsłon, gdzie każda z nich prezentowała w spójny sposób poszczególne walory produktów firmy Garbalinski.



Agencja Reklamowa Advertiva
ul. Kaliowa 19, 60-175 Poznań, tel. 61 88 66 850, fax 61 867 76 30