Newsletter 05/2008
Newsletter 05/2008

Od redakcji:

Na łamach newslettera
"Advertiva Review", od czasu do czasu, team kreatywny agencji Advertiva zamierza chwalić się
swoimi spektakularnymi sukcesami. Opis wybranych osiągnięć w każdym numerze. Nie ukrywamy, że będziemy wyrażać się na nasz własny temat wyłącznie w superlatywach.
Program lojalnościowy dla Decora S.A.

Advertiva wygrała przetarg obejmujący zaplanowanie i organizację programu lojalnościowego dla firmy Decora S.A.  Program obejmuje swym działaniem Polskę oraz Węgry, Czechy i Litwę, jest skierowany do kontrahentów i kanału dystrybucji firmy Decora. Zadaniem agencji jest przygotowanie i inicjacja programu: kreacja, produkcja materiałów i ich wysyłka. Advertiva jest także odpowiedzialna za komunikację z uczestnikami, prowadzenie programu oraz zakup i wysyłkę nagród.
Program otrzymał nazwę "Decormania - Wyspa Skarbów", motywy graficzne nawiązują do tematyki karaibskiej, piratów, skrzyń ze skarbami. Wśród materiałów przygotowanych w związku z prowadzeniem programu, istotną rolę odgrywa strona internetowa, pozwalająca na sprawdzenie stanu punktacji, przeglądanie katalogu nagród, zamówienie nagrody. W celu usprawnienia zarządzania programem, Advertiva wykorzystała autorskie oprogramowanie pozwalające na wygodne administrowanie przedsięwzięciem.



Agencja Reklamowa Advertiva
ul. Kaliowa 19, 60-175 Poznań, tel. 61 88 66 850, fax 61 867 76 30