Newsletter 21/2015
Newsletter 21/2015
Dwójka z TATR
Agencja Reklamowa Advertiva przygotowała konkurs „Dwójka z Tatr” dla Hurtu Partnerskiego i hurtowni niezrzeszonych współpracujące z Grupą Żywiec. Konkurs był prowadzony w ramach obsługiwanego przez Advertivę programu motywacyjnego Żywiec Partner Club. Przy współpracy z Grupą Żywiec opracowano mechanikę akcji, koncepcję komunikacji oraz przygotowano projekty graficzne.

B2B Forum 2014
25 października odbyła się kolejna konferencja B2B Forum. Relacje i komunikacja na rynku przedsiębiorstw, organizowana przez Centrum B2B działające przy Katedrze Strategii Marketingowych Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Zebrani goście mieli możliwość zapoznania się z analizą przypadków wiodących marek działających na rynku B2B, a także poznania ciekawych ludzi zajmujących się od strony praktycznej i teoretycznej zagadnieniami funkcjonowania na rynku business-to-business.

Immunosan dla ASA
Wprowadzenie na rynek nowej serii produktów odpornościowych Immunosan przez firmę ASA, zostało wsparte działaniami komunikacyjnymi, za które odpowiedzialny był dział full service agencji reklamowej ADVERTIVA. Do obowiązków agencji należała kreacja oraz produkcja materiałów komunikacyjnych dla Przedstawicieli Handlowych oraz materiałów POS dla farmaceutów i aptek.