Newsletter 21/2015 |
Od redakcji:
|
Na łamach
newslettera
"Advertiva Review", od czasu do czasu, team
kreatywny agencji Advertiva zamierza chwalić
się
swoimi spektakularnymi sukcesami. Opis
wybranych osiągnięć w każdym numerze. Nie
ukrywamy, że będziemy wyrażać się na nasz
własny temat wyłącznie w superlatywach.
|
|
 |
 |
|
|
Wprowadzenie na rynek nowej serii produktów odpornościowych Immunosan przez firmę ASA, zostało wsparte działaniami komunikacyjnymi, za które odpowiedzialny był dział full service agencji reklamowej ADVERTIVA. Do obowiązków agencji należała kreacja oraz produkcja materiałów komunikacyjnych dla Przedstawicieli Handlowych oraz materiałów POS dla farmaceutów i aptek. Równoległe, wraz z wprowadzeniem produktów została przygotowana i wdrożona akcja specjalna w PROGRAMIE PARTNERSKIM ASA – PUNKTY Z KLASĄ pod nazwą ZDROWIE NA PLUS. Akcję przygotował dział programów lojalnościowych agencji reklamowej Advertiva. W czasie trwania akcji farmaceuta rekomendując Immunosan, Immunosan junior, Immunosan 50+ mógł otrzymać 100% więcej punktów za dany produkt. Dodatkowo dla 3 najlepszych farmaceutów, którzy zarejestrowali największa sprzedaż otrzymywali dodatkowe nagrody rzeczowe związane z ochroną zdrowia.
|
|
|