Newsletter 21/2015 |
Od redakcji:
|
Na łamach
newslettera
"Advertiva Review", od czasu do czasu, team
kreatywny agencji Advertiva zamierza chwalić
się
swoimi spektakularnymi sukcesami. Opis
wybranych osiągnięć w każdym numerze. Nie
ukrywamy, że będziemy wyrażać się na nasz
własny temat wyłącznie w superlatywach.
|
|
 |
 |
|
|
Agencja Reklamowa Advertiva przygotowała konkurs „Dwójka z Tatr” dla Hurtu Partnerskiego i hurtowni niezrzeszonych współpracujące z Grupą Żywiec. Konkurs był prowadzony w ramach obsługiwanego przez Advertivę programu motywacyjnego Żywiec Partner Club. Przy współpracy z Grupą Żywiec opracowano mechanikę akcji, koncepcję komunikacji oraz przygotowano projekty graficzne. Przedstawiciele byli wynagradzani za sprzedaż do punktów detalicznych opakowań zbiorczych piwa marki Tatra niepasteryzowane.
|
|
|