Newsletter 01/2005
Newsletter 01/2005
Konkurs
Aby uczcić pierwsze wydanie „Advertiva Review” rozdajemy upominki w ramach konkursu. Będzie to 10 wiatraczków dla ochłody na upalne dni. Otrzyma je 10 pierwszych osób, które odpowiedzą na pytanie: Co w terminologii marketingowej oznacza angielski skrót ATL? Odpowiedzi prosimy wpisać w temacie maila zwrotnego i wysłać go do na adres review@advertiva.pl. Czekamy na odpowiedzi przez 3 dni od daty wysłania newslettera.

Nowe layouty ogólnopolskich czasopism
Agencja Advertiva zaprojektowała layout 2 ogólnopolskich czasopism - „Przewodnika Prawniczego” oraz kwartalnika „Domy które kochacie”. „Przewodnik Prawniczy” jest ogólnopolskim magazynem. Stanowi nowość na rynku wydawniczym skierowaną do osób nie będących prawnikami, lecz zainteresownych aspektami prawnymi z racji wykonywanego zawodu. Do zadań agencji Advertiva należało zaprojektowanie winiety, layoutu okładki oraz wnętrza gazety, płyty CD dołączonej do czasopisma oraz okładki na wspomnianą płytę ...

Anna Przybylska i Katarzyna Bujakiewicz w nowej kampanii
Anna Przybylska i Katarzyna Bujakiewicz wzięły udział w kampanii reklamowej dla Centrum Handlowego Kupiec Poznański, która została przygotowana przez Agencję Reklamową Advertiva. Kampania ma charakter wizerunkowy, nacisk położono na przekaz „Kupiec Poznański domem mody”. Czas trwania kampanii to styczeń - marzec 2005. Oprócz stworzenia strategii reklamowej, polegającej na budowie wizerunku Kupca Poznańskiego przez pryzmat znanych postaci świata mody, do zadań Advertivy należała także ...