Newsletter 01/2005 |
Od redakcji:
|
Na łamach
newslettera
"Advertiva Review", od czasu do czasu, team
kreatywny agencji Advertiva zamierza chwalić
się
swoimi spektakularnymi sukcesami. Opis
wybranych osiągnięć w każdym numerze. Nie
ukrywamy, że będziemy wyrażać się na nasz
własny temat wyłącznie w superlatywach.
|
|
 |
 |
|
|
Agencja Advertiva zaprojektowała layout 2 ogólnopolskich czasopism - „Przewodnika Prawniczego” oraz kwartalnika „Domy które kochacie”. „Przewodnik Prawniczy” jest ogólnopolskim magazynem. Stanowi nowość na rynku wydawniczym skierowaną do osób nie będących prawnikami, lecz zainteresowanych aspektami prawnymi z racji wykonywanego zawodu. Do zadań agencji Advertiva należało zaprojektowanie winiety, layoutu okładki oraz wnętrza gazety, płyty CD dołączonej do czasopisma oraz okładki na wspomnianą płytę. Projekt graficzny okładki utrzymany jest w czerni i bieli, w ten sposób eksponując informacje o zawartości czasopisma oraz uwypuklając winietę. Jednocześnie zastosowane rozwiązania kolorystyczne mają na celu podkreślenie profesjonalnej, trudniejszej w odbiorze zawartości gazety. Projekt wnętrza konsekwentnie wykorzystuje brązy jako kolor przewodni layoutu. Layout utrzymany jest w nowoczesnym, ascetycznym stylu.
„Domy które kochacie” to ogólnopolski kwartalnik, zawierający projekty gotowych domów oraz zajmujący się poradnictwem dla osób budujących dom. Zadaniem Advertivy było uporządkowanie istniejącego layoutu poprzez zaprojektowanie nowych elementów graficznych, w tym informacji o promocji, okładki, stron redakcyjnych. Numer wiosna 2005 utrzymany jest w kolorach żywej zieleni i żółci, korespondując w ten sposób z porą ukazania się kwartalnika. Nowy layout wnętrza wzbogaca rozwiązania z okładki o czerwień, charakterystyczną dla materiałów reklamowych firmy Archon - wydawcy magazynu, również zaprojektowanych przez Advertivę.
Agencja Advertiva jest agencją full service, skupiającą się na profesjonalnej obsłudze małych i średnich budżetów reklamowych. Strategia agencji to oferowanie wysokiej jakości usług w średniej cenie. Advertiva ma także duże doświadczenie w prowadzeniu akcji BTL, w tym zintegrowanych działań mailingowych, promocji sprzedaży, konkursów, programów lojalnościowych. Advertiva dynamicznie rozwija usługi projektowania oraz produkcji czasopism komercyjnych, biuletynów i wydawnictw korporacyjnych. Agencja stworzyła między innymi layout gazetki „Elegance” (wydawca: Kupiec Poznański) oraz „Plus” (wydawca: HLB Frąckowiak i Wspólnicy). W ramach swej działalności Advertiva świadczy także usługi związane z produkcją, personalizacją, fulfilmentem oraz wysyłką magazynów korporacyjnych do Klientów zleceniodawcy.
M.G.
|
|
|