Newsletter 17/2013 |
Od redakcji:
|
Na łamach
newslettera
"Advertiva Review", od czasu do czasu, team
kreatywny agencji Advertiva zamierza chwalić
się
swoimi spektakularnymi sukcesami. Opis
wybranych osiągnięć w każdym numerze. Nie
ukrywamy, że będziemy wyrażać się na nasz
własny temat wyłącznie w superlatywach.
|
|
 |
 |
|
|
We współpracy z firmą Amica przygotowaliśmy oraz wdrożyliśmy V edycje programu Amica Golden Club 2013. Program skierowany jest do wszystkich sprzedawców produktów, którzy za dobre wyniki otrzymują punkty wymieniane na nagrody. Dodatkowo najlepsza dwudziestka w każdym z kwartałów, mam szansę wygrać dodatkowe nagrody w postaci ciekawych wyjazdów oraz nagród rzeczowych. Zadaniem Agencji Advertiva było przygotowanie modyfikacji programu tak aby stał się on bardziej atrakcyjny dla uczestników, opracowanie i produkcja materiałów promujących nową edycje programu, projekty graficzne oraz budowa strony www.goldenclub.amica.com.pl, oraz bieżąca obsługa newslettera wraz a aktualizacją informacji na stronie internetowej programu.
|
|
|