Efektem rozpoczęcia współpracy z TUI Poland jest program partnerski skierowany do agencyjnych biur podróży oferujących produkty z polskich katalogów TUI i Scan Holiday. Akcja promocyjna Trzymaj z TUI Poland składa sie z programu punktowego, oraz loterii. W ramach programu punktowego uczestnik może wybierać nagrody z obszernego katalogu. Loteria daje natomiast szansę na wygranie samochodu Volvo C30. Agencja Advertiva jest odpowiedzialna za kompleksowe przygotowanie oprawy graficznej, rozwiązań IT oraz bieżącej obsługi – prowadzenie programu, komunikację z uczestnikami, zakup oraz wysyłkę nagród. W celu usprawnienia zarządzania programem, Advertiva wykorzystała autorskie oprogramowanie pozwalające na wygodne administrowanie całym przedsięwzięciem.
W ramach zaproszenia do programu uczestnicy otrzymają materiały informacyjne. Welcome pack poza ulotką zawierać będzie pamięć usb w formie kluczyka do samochodu Volvo C30 na którym znajdować się będą informacje o programie, oraz materiały pomocne przy sprzedaży produktów.