Newsletter 10/2010
Newsletter 10/2010

Od redakcji:

Na łamach newslettera
"Advertiva Review", od czasu do czasu, team kreatywny agencji Advertiva zamierza chwalić się
swoimi spektakularnymi sukcesami. Opis wybranych osiągnięć w każdym numerze. Nie ukrywamy, że będziemy wyrażać się na nasz własny temat wyłącznie w superlatywach.
Trzymamy z TUI

Efektem rozpoczęcia współpracy z TUI Poland jest program partnerski skierowany do agencyjnych biur podróży oferujących produkty z polskich katalogów TUI i Scan Holiday. Akcja promocyjna Trzymaj z TUI Poland składa sie z programu punktowego, oraz loterii. W ramach programu punktowego uczestnik może wybierać nagrody z obszernego katalogu. Loteria daje natomiast szansę na wygranie samochodu Volvo C30. Agencja Advertiva jest odpowiedzialna za kompleksowe przygotowanie oprawy graficznej, rozwiązań IT oraz bieżącej obsługi – prowadzenie programu, komunikację z uczestnikami, zakup oraz wysyłkę nagród. W celu usprawnienia zarządzania programem, Advertiva wykorzystała autorskie oprogramowanie pozwalające na wygodne administrowanie całym przedsięwzięciem.

W ramach zaproszenia do programu uczestnicy otrzymają materiały informacyjne. Welcome pack poza ulotką zawierać będzie pamięć usb w formie kluczyka do samochodu Volvo C30 na którym znajdować się będą informacje o programie, oraz materiały pomocne przy sprzedaży produktów.

 




Agencja Reklamowa Advertiva
ul. Kaliowa 19, 60-175 Poznań, tel. 61 88 66 850, fax 61 867 76 30