Newsletter 10/2010
Newsletter 10/2010

Od redakcji:

Na łamach newslettera
"Advertiva Review", od czasu do czasu, team kreatywny agencji Advertiva zamierza chwalić się
swoimi spektakularnymi sukcesami. Opis wybranych osiągnięć w każdym numerze. Nie ukrywamy, że będziemy wyrażać się na nasz własny temat wyłącznie w superlatywach.
VOLKSWAGEN BANK POLSKA S.A.

Przygotowaliśmy i prowadzimy program partnerski dla Volkswagen Bank Polska pod nazwą Formuła Zysku. Program jest skierowany do wszystkich uczestników procesu sprzedaży usług finansowych i ubezpieczeniowych Volkswagen Bank Polska w salonach dealerskich samochodów należących do koncernu Volkswagen (Audi, VW osobowe, VW użytkowe, Škoda, Seat i Porsche). Agencja Advertiva jest odpowiedzialna za kompleksowe przygotowanie oprawy graficznej, rozwiązań IT oraz bieżącej obsługi – administrowanie programem, komunikację z uczestnikami, zakup oraz wysyłkę nagród.

W celu usprawnienia zarządzania programem, Advertiva wykorzystała autorskie oprogramowanie pozwalające na wygodne administrowanie całym przedsięwzięciem.Grafika przygotowanych materiałów nawiązuje do identyfikacji kolorystycznej Volkswagen Bank Polska. Inicjacja Formuły Zysku została poprzedzona działaniami teaserowymi, w ramach których uczestnicy otrzymywali liczne materiały informacyjne.




Agencja Reklamowa Advertiva
ul. Kaliowa 19, 60-175 Poznań, tel. 61 88 66 850, fax 61 867 76 30