Newsletter 28/2017 |
Od redakcji:
|
Na łamach
newslettera
"Advertiva Review", od czasu do czasu, team
kreatywny agencji Advertiva zamierza chwalić
się
swoimi spektakularnymi sukcesami. Opis
wybranych osiągnięć w każdym numerze. Nie
ukrywamy, że będziemy wyrażać się na nasz
własny temat wyłącznie w superlatywach.
|
|
 |
 |
|
|
W klimacie szampańskiej zabawy, w świetle fajerwerków - dla ROVESE SA - właściciela marek OPOCZNO i CERSANIT, przygotowaliśmy akcję Karnawał z Rovese. Akcja była skierowana do pracowników sklepów detalicznych, którym na podstawie danych historycznych wyznaczono cel zakupowy na miesiące styczeń i luty 2017 roku. Uczestnicy cyklicznie przy pomocy personalizowanych e-mailingów byli informowani o bieżącym wykonaniu celu. Dla sklepów, które wykonały swój plan czekały atrakcyjne nagrody rzeczowe, oraz nagroda specjalna w postaci kolacji integracyjnej. Nadzór nad całością projektu sprawował dział Advertiva Loyalty Solutions, który odpowiedzialny był za stworzenie klimatycznej oprawy wizualnej, osadzonej w klimacie najsłynniejszego na świecie Karnawału w RIO, komunikacje wyników oraz finalnie za zakup i dystrybucję nagród.
|
|
|