Newsletter 28/2017 |
Od redakcji:
|
Na łamach
newslettera
"Advertiva Review", od czasu do czasu, team
kreatywny agencji Advertiva zamierza chwalić
się
swoimi spektakularnymi sukcesami. Opis
wybranych osiągnięć w każdym numerze. Nie
ukrywamy, że będziemy wyrażać się na nasz
własny temat wyłącznie w superlatywach.
|
|
 |
 |
|
|
Szkolenie obecnego pracownika jest tańsze, niż szukanie nowego - to wie każdy dobry specjalista HR i coraz więcej osób zarządzających firmami również jest tego świadomych. Z pomocą w rozwoju pracowników i biznesu przychodzi e-learning. Agencja Advertiva od 2 lat z sukcesem wdraża i prowadzi działania e-learningowe dla naszych Klientów. E-learning jest naturalnym uzupełnieniem narzędzi motywacyjnych, które stosowane są wobec partnerów, pracowników i kontrahentów. Zwiększa motywację do nauki, podnosi kwalifikacje pracowników - co z kolei owocuje wzrostem sprzedaży. Jest to uzupełnienie tradycyjnych technik szkoleniowych. Zalety naszej platformy e-learningowej to m.in. kompleksowa obsługa od projektu, przygotowanie materiału, testowanie i wdrożenie. Nasi klienci mają możliwość analizy postępu uczestników, a dzięki przejrzystemu i ciekawemu graficznie interfejsowi to bardzo atrakcyjna forma nauki. Agencja Advertiva współpracuje z Uniwersytetem Ekonomicznym w Poznaniu, dzięki czemu dostarczamy naszym Klientom wysokiej jakości treści z zakresu technik sprzedaży, marketingu, komunikacji interpersonalnej i negocjacji.
|
|
|