Newsletter 8/2009 |
Od redakcji:
|
Na łamach
newslettera
"Advertiva Review", od czasu do czasu, team
kreatywny agencji Advertiva zamierza chwalić
się
swoimi spektakularnymi sukcesami. Opis
wybranych osiągnięć w każdym numerze. Nie
ukrywamy, że będziemy wyrażać się na nasz
własny temat wyłącznie w superlatywach.
|
|
 |
 |
|
|
W październiku po raz kolejny organizowana jest w Poznaniu konferencja B2B Forum. Marketing i sprzedaż na rynku przedsiębiorstw. Konferencję organizuje CentrumB2B, powołane na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu w celu pogłębiania badań nad marketingiem i sprzedażą w relacjach biznesowych. Współorganizatorem konferencji jest agencja reklamowa Advertiva, która zapewnia wsparcie merytoryczne wynikające z praktycznych doświadczeń w zakresie marketingu i sprzedaży na rynku business-to-business. Serdecznie zapraszamy osoby zainteresowane poszerzaniem swojej wiedzy na B2BForum, które odbędzie się w dniach 8 - 9 października w poznańskim hotelu Andersia. Opłata konferencyjna wynosi 690 zł (+22% VAT).
Organizacja konferencji jest efektem działań CentrumB2B, które skupia się na projektach badawczych i edukacyjnych w zakresie marketingu i sprzedaży. Konferencja służy dzieleniu się z menedżerami wiedzą tworzoną w trakcie tych prac. Edukacyjnym zadaniem CentrumB2B jest prowadzenie studiów podyplomowych z Marketingu B2B oraz Zarządzania Sprzedażą. Zadania badawcze skupiają się na poszukiwaniu sposobów skutecznej komunikacji i budowania relacji między przedsiębiorstwami.
Ostatnie badania CentrumB2B dotyczyły komunikacji między kupcami a sprzedawcami. Ich celem było pokazanie, co dzieje się z relacją między nimi, gdy sprzedawca spełnia oczekiwania kupców. Badania były prowadzone podczas targów w Polsce i na Ukrainie, a ich efekty zostały opublikowane w najnowszej książce Centrum i będą prezentowane na B2BForum.
Więcej informacji o B2BForum na www.b2bforum.ue.poznan.pl
Komunikacja w relacjach B2B
Ukazała się pierwsza w Polsce książka dotycząca komunikacji business-to-business. Książka została przygotowana przez pracowników CentrumB2B Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu: dr Piotra Kwiatka, dr Grzegorz Leszczyńskiego i dr Marka Zielińskiego na podstawie własnych obserwacji i badań. Wydawcą książki jest Advertiva.
Książka pokazuje rolę komunikacji w budowaniu relacji business-to-business, oczekiwania komunikacyjne kupców oraz działania podejmowane przez sprzedawców. Przedstawiono także, w jaki sposób spełnienie oczekiwań kupców w zakresie komunikacji wpływa na ich zadowolenie, zaangażowanie, zaufanie do sprzedawcy oraz skłonność do polecania sprzedawcy innym kupcom.
więcej informacji o książce „Komunikacja w relacjach B2B” www.centrumb2b.ue.poznan.pl
Nowoczesna wiedza o marketingu i sprzedaży B2B
CentrumB2B Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu zaprasza do zdobywania wartościowej i praktycznej wiedzy z zakresu zarządzania marketingiem i sprzedażą na studiach podyplomowych: Zarządzanie Marketingowe na Rynku Business-to-Business , Zarządzanie Sprzedażą oraz Komunikacji i Promocji w Biznesie. Studia podyplomowe są prowadzone przez pracowników naukowych posiadających bogate doświadczenie doradcze i trenerskie oraz praktyków z przedsiębiorstw, dzięki czemu pozwalają zdobyć pogłębioną, nowoczesną wiedzę z marketingu i sprzedaży i przełożyć ją na praktyczne rozwiązania.
Agencja reklamowa Advertiva jest agencją typu full service, posiadającą duże doświadczenie w prowadzeniu kompleksowych działań reklamowych, kampanii wizerunkowych i promocyjnych, wprowadzaniu produktów na rynek, programach lojalnościowych i motywacyjnych. W portfolio agencji znajdują się takie marki jak:Morliny, Napoleon, Herlitz, Fujitsu Siemens, Volkswagen, Żywiec, Xerox, Monini, Decora, Euroapteka, Sokpol, Eurocash, Sieć Sklepów abc. Advertiva Loyalty Solutions odpowiedzialna jest za prowadzenie programów lojalnościowych kierowanych do kanałów dystrybucji. Więcej informacji na stronie: www.advertiva.pl www.programylojalnosciowe.com.pl www.mailingi.pl www.badaniamarketingowe.net
|
|
|