Newsletter 8/2009
Newsletter 8/2009

Od redakcji:

Na łamach newslettera
"Advertiva Review", od czasu do czasu, team kreatywny agencji Advertiva zamierza chwalić się
swoimi spektakularnymi sukcesami. Opis wybranych osiągnięć w każdym numerze. Nie ukrywamy, że będziemy wyrażać się na nasz własny temat wyłącznie w superlatywach.
Advertiva współorganizatorem B2BForum 2009

W październiku po raz kolejny organizowana jest w Poznaniu konferencja B2B Forum. Marketing i sprzedaż na rynku przedsiębiorstw. Konferencję organizuje CentrumB2B, powołane na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu w celu pogłębiania badań nad marketingiem i sprzedażą w relacjach biznesowych. Współorganizatorem konferencji jest agencja reklamowa Advertiva, która zapewnia wsparcie merytoryczne wynikające z praktycznych doświadczeń w zakresie marketingu i sprzedaży na rynku business-to-business. Serdecznie zapraszamy osoby zainteresowane poszerzaniem swojej wiedzy na B2BForum, które odbędzie się w dniach 8 - 9 października w poznańskim hotelu Andersia. Opłata konferencyjna wynosi 690 zł (+22% VAT).

Organizacja konferencji jest efektem działań CentrumB2B, które skupia się na projektach badawczych i edukacyjnych w zakresie marketingu i sprzedaży. Konferencja służy dzieleniu się z menedżerami wiedzą tworzoną w trakcie tych prac. Edukacyjnym zadaniem CentrumB2B jest prowadzenie studiów podyplomowych z Marketingu B2B oraz Zarządzania Sprzedażą. Zadania badawcze skupiają się na poszukiwaniu sposobów skutecznej komunikacji i budowania relacji między przedsiębiorstwami.

Ostatnie badania CentrumB2B dotyczyły komunikacji między kupcami a sprzedawcami. Ich celem było pokazanie, co dzieje się z relacją między nimi, gdy sprzedawca spełnia oczekiwania kupców. Badania były prowadzone podczas targów w Polsce i na Ukrainie, a ich efekty zostały opublikowane w najnowszej książce Centrum i będą prezentowane na B2BForum.

Więcej informacji o B2BForum na www.b2bforum.ue.poznan.pl


Komunikacja w relacjach B2B

Ukazała się pierwsza w Polsce książka dotycząca komunikacji business-to-business. Książka została przygotowana przez pracowników CentrumB2B Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu: dr Piotra Kwiatka, dr Grzegorz Leszczyńskiego i dr Marka Zielińskiego na podstawie własnych obserwacji i badań. Wydawcą książki jest Advertiva.

Książka pokazuje rolę komunikacji w budowaniu relacji business-to-business, oczekiwania komunikacyjne kupców oraz działania podejmowane przez sprzedawców. Przedstawiono także, w jaki sposób spełnienie oczekiwań kupców w zakresie komunikacji wpływa na ich zadowolenie, zaangażowanie, zaufanie do sprzedawcy oraz skłonność do polecania sprzedawcy innym kupcom.

więcej informacji o książce „Komunikacja w relacjach B2B” www.centrumb2b.ue.poznan.pl


Nowoczesna wiedza o marketingu i sprzedaży B2B


CentrumB2B Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu zaprasza do zdobywania wartościowej i praktycznej wiedzy z zakresu zarządzania marketingiem i sprzedażą na studiach podyplomowych: Zarządzanie Marketingowe na Rynku Business-to-Business ,
Zarządzanie Sprzedażą oraz Komunikacji i Promocji w Biznesie.
Studia podyplomowe są prowadzone przez pracowników naukowych posiadających bogate doświadczenie doradcze i trenerskie oraz praktyków z przedsiębiorstw, dzięki czemu pozwalają zdobyć pogłębioną, nowoczesną wiedzę z marketingu i sprzedaży i przełożyć ją na praktyczne rozwiązania.

Agencja reklamowa Advertiva jest agencją typu full service, posiadającą duże doświadczenie w prowadzeniu kompleksowych działań reklamowych, kampanii wizerunkowych i promocyjnych, wprowadzaniu produktów na rynek, programach lojalnościowych i motywacyjnych.
W portfolio agencji znajdują się takie marki jak:Morliny, Napoleon, Herlitz, Fujitsu Siemens, Volkswagen, Żywiec, Xerox, Monini, Decora, Euroapteka, Sokpol, Eurocash, Sieć Sklepów abc.
Advertiva Loyalty Solutions odpowiedzialna jest za prowadzenie programów lojalnościowych kierowanych do kanałów dystrybucji.
Więcej informacji na stronie:
www.advertiva.pl
www.programylojalnosciowe.com.pl
www.mailingi.pl
www.badaniamarketingowe.net



Agencja Reklamowa Advertiva
ul. Kaliowa 19, 60-175 Poznań, tel. 61 88 66 850, fax 61 867 76 30