Newsleter 23/2015 |
Od redakcji:
|
Na łamach
newslettera
"Advertiva Review", od czasu do czasu, team
kreatywny agencji Advertiva zamierza chwalić
się
swoimi spektakularnymi sukcesami. Opis
wybranych osiągnięć w każdym numerze. Nie
ukrywamy, że będziemy wyrażać się na nasz
własny temat wyłącznie w superlatywach.
|
|
 |
 |
|
|
Kolejny rok z rzędu Instytut Millward Brown przeprowadził badanie satysfakcji Klientów Agencji Reklamowych. Ponownie w tym zestawieniu znalazło się miejsce dla Advertivy. Zostaliśmy docenieni również za skuteczność przeprowadzanych kampanii oraz za transparentność informacji w jaki sposób zarządzamy budżetem. Cieszy nas, że nasi Klienci są zadowoleni z kreacji i produkcji materiałów marketingowych. W 2014 roku pozyskaliśmy 3 znaczących, nowych Klientów oraz nie straciliśmy żadnego istotnego budżetu. Rozbudowaliśmy studio telemarketingowe, oraz rozwinęliśmy dotychczasowe portfolio usług doradczych Advertiva jest postrzegana jako agencja, która warta jest pieniędzy płaconych przez Klientów.
|
|
|