Newsleter 23/2015
Newsleter 23/2015

Od redakcji:

Na łamach newslettera
"Advertiva Review", od czasu do czasu, team kreatywny agencji Advertiva zamierza chwalić się
swoimi spektakularnymi sukcesami. Opis wybranych osiągnięć w każdym numerze. Nie ukrywamy, że będziemy wyrażać się na nasz własny temat wyłącznie w superlatywach.
Nominowani za Ogórka

Zostaliśmy nominowani w kategorii Experiential marketing - field marketing.

Doceniono naszą akcję ambientową promującą Program Service PRO dla Volkswagen Samochody Użytkowe. W ramach akcji w niezwykłą podróż przez 17 miast Polski wyruszyły 2 kultowe modele Volkswagena T2 „Ogórek”.
Ekipy miały na celu promować Program, a wszędzie gdzie się pojawiły się „Ogórki” - wzbudzały spore zainteresowanie.

Dodatkowo „Ogórek” został odwzorowany, by stworzyć kreatywne opakowanie direct mailingu wysyłanego do dziennikarzy motoryzacyjnych wraz z informacjami o Programie.

Konkurs Marketingu Bezpośredniego „Golden Arrow” organizowany przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu i VFP Communications od 2006 r. poddaje analizie i ocenie największe przeprowadzone kampanie.



Agencja Reklamowa Advertiva
ul. Kaliowa 19, 60-175 Poznań, tel. 61 88 66 850, fax 61 867 76 30