Newsleter 23/2015 |
Od redakcji:
|
Na łamach
newslettera
"Advertiva Review", od czasu do czasu, team
kreatywny agencji Advertiva zamierza chwalić
się
swoimi spektakularnymi sukcesami. Opis
wybranych osiągnięć w każdym numerze. Nie
ukrywamy, że będziemy wyrażać się na nasz
własny temat wyłącznie w superlatywach.
|
|
 |
 |
|
|
Zostaliśmy nominowani w kategorii Experiential marketing - field marketing. Doceniono naszą akcję ambientową promującą Program Service PRO dla Volkswagen Samochody Użytkowe. W ramach akcji w niezwykłą podróż przez 17 miast Polski wyruszyły 2 kultowe modele Volkswagena T2 „Ogórek”. Ekipy miały na celu promować Program, a wszędzie gdzie się pojawiły się „Ogórki” - wzbudzały spore zainteresowanie. Dodatkowo „Ogórek” został odwzorowany, by stworzyć kreatywne opakowanie direct mailingu wysyłanego do dziennikarzy motoryzacyjnych wraz z informacjami o Programie. Konkurs Marketingu Bezpośredniego „Golden Arrow” organizowany przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu i VFP Communications od 2006 r. poddaje analizie i ocenie największe przeprowadzone kampanie.
|
|
|